Thursday 19 August 2010

အေဒၚအမွတ္တရ

           "သီလရွင္ဝတ္နဲ႔ျမင္ေတြရတဲ့ကြ်န္ေတာ့္အေဒၚ"

                  သူဟာ ကြ်န္ေတာ့္ အေဒၚ အေဖ့ရဲ႕အမၾကီးဆံုး (ၾကီးၾကီး)ပါ။ အသက္အရြယ္ေတြ ၾကီးလာျပီ။ ျမန္မာျပည္က လူၾကီးေတြဆိုေတာ့ ရိပ္္သာဝင္ တရားက်င့္ ဒါေလးဘဲဲ လုပ္္ခ်င္္ၾကေတာ့ တာေလ။ ဒီေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ သားသမီး ေတြဘက္က တတ္ႏိုင္တာေလးကို ဝိုင္းဝန္းျဖည့္ဆည္း ေဆာင္ရြက္ေပးရင္း သူတို႔ဆႏၵျပည့္ဝ ကိုယ္လည္း ကုသိုလ္ရ ေအာင္ယူၾက ရတာေပါ့။ ကြ်န္ေတာ္ ႏိုင္တဲ့ဝန္ေလးနဲ႔ ကုသိုလ္တစ္ခု ျပဳခဲ့ျပန္ျပီ။ အေဒၚ (၁၀)ရက္ ေလာက္သာ သီလရွင္ဝတ္ေပမဲ့ တရားစခန္းပြဲေတြရွိတိုင္း  တရားစခန္း ဝင္တတ္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္လည္း ကူညီဘို႔ အခြင့္သင့္လာတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ေက်နပ္မိတယ္။

                         ကြ်န္ေတာ့္ အေဒၚကို ကြ်န္ေတာ္ အရမ္း ခ်စ္ပါတယ္။ သူမဟာ တစ္ခ်ိန္တုန္းက ကြ်န္ေတာ္တို႔ အတူေနခဲ့စဥ္ ကြ်န္ေတာ့္ အေမျဖစ္သလို ကြ်န္ေတာ့္  သူငယ္ခ်င္းေကာင္း တေယာက္ ဆိုလည္း မမွားပါဘူး။ သူငယ္ခ်င္းတေယာက္လို ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း တိုင္ပင္ျပီး  မိခင္ တေယာက္လို ကြ်န္ေတာ့္ကို သူေစာက္ေရွာက္ ခဲ့တာပါ။ တစ္ဦးေမတၱာ တစ္ဦးမွာ ဆိုသလိုဘဲ ကြ်န္ေတာ္လည္း သူ႔ကို အရမ္းခ်စ္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ၂ေယာက္ အတူတူ ငိုခဲ့ၾကတာေတြ  အတူတူ ေပ်ာ္ခ့ဲၾကတာေတြ  ဆိုးတိုင္ပင္ ေကာင္းတိုင္ပင္နဲ႔ ေနခဲ့ၾကတာေတြကို တကယ္လြမ္းမိပါတယ္။ ခုဆို ကြ်န္ေတာ္သ႔ူကို မေတြ႔ရတာ ၁၀ ႏွစ္ေက်ာ္သြားေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ ရင္ထဲမွာေတာ ့အရာရာတိုင္းဟာ မေန႔ကလိုပါဘဲ။ အေဒၚ ေနေကာင္း က်န္းမာပါေစလို႔ ကြ်န္ေတာ္ ေန႔စဥ္ ဆုေတာင္းေပး ပါတယ္။ကြ်န္ေတာ္ အရမ္းခ်စ္တဲ့ အေဒၚနဲ႔လည္း ျပန္ဆံုခြင့္ ရခ်င္ပါေသးတယ္။ ဆံုႏိုင္မယ္ လို႔ေမွ်ာ္လင့္ရင္း.....

ကြ်န္ေတာ့္ အေဒၚ သီလရွင္ ဝတ္စံုေလးနဲ႔ အမွတ္တရ ပံုပါ။




အေဒၚကိုခ်စ္တဲ့
အလြမ္းျမိဳ႕ေလး

No comments: