Tuesday 17 August 2010

အေဖ့အတြက္ ကြ်န္ေတာ္လက္ေဆာင္

     
 အေဖ့အတြက္ ကြ်န္ေတာ္လက္ေဆာင္

           အေဖ။
အေဝးေျမကေန ကြ်န္ေတာ္ အေဖ့ကို ဂါရဝ ျပဳလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ့္ကို စိတ္ဓါတ္မွန္ရဘို႔  အျမဲဆိုဆံုးမ ခဲ့တာေတြ ကြ်န္ေတာ္ မေမ့ပါဘူး  အေဖ။

ေလာကၾကီးထဲ ကြ်န္ေတာ့္ဘဝကို  ၾကိဳးစားျဖတ္သန္း ခဲ့ရတဲ့ေနာက္ အေဖ့ေစတနာ စကားေလးကို ရင္မွာသိုထား  အေမ့ ဆံုးမသြန္သင္ခဲ့တဲ့ စကားေတြနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ ခြန္အားေတြျပည့္ရင္း  အေဖ့တူ လူတေယာက္ ျဖစ္ႏိုင္ေအာင္  ၾကိဳးစားေနတယ္အေဖ။

ကြ်န္ေတာ့္ကို ေလာကၾကီးထဲ ေရာက္ေအာင္ ပို႔ေဆာင္ေပးတဲ့ အေဖ နဲ႔ အေမ ေပးခဲ့တဲ့ လက္ေလးေတြဟာ အေဖ ျဖစ္ေစခ်င္တဲ့  (စာနာကူညီတတ္တဲ့လက္တစ္စံု)  ဘဝန႔ဲေလာကၾကီးမွာ ကြ်န္ေတာ္ ရပ္တည္ ေနခြင့္ရပါျပီ  အေဖ။

အေဖ့ ေသြးေတြ အျပည့္နဲ႔  ကြ်န္ေတာ့္ စိတ္ဓါတ္ကို အေရာင္ျမွင့္တင္ ေပးခဲ့တာ ေက်းဇူးတင္တယ္    အေဖ။

အေဖ့အတြက္ ကြ်န္ေတာ့္ ရင္ထဲက စကား

မသိတတ္စဥ္ 
ကေလးဘဝအရြယ္မွာ
အေဖရိုက္ႏွက္ ဆံုးမခဲ့တာ
နားလည္မွဳလႊဲ   အေတြးမွားနဲ႔
အေဖ့နဲ႔ေဝးရာ ထြက္ခြာလာေနာက္
ဘဝခရီးၾကမ္းတမ္းရင္ဆိုင္ၾကံဳေတြ အေဖ့ေစတနာ
ဆံုးမရိုက္ႏွက္ အဘယ္ေၾကာင့္ဆို
ကြ်န္ေတာ္နားလည္ 
စာနာတတ္ခဲ့
အေဝးေျမမွ အေဖ့ကိုေလ
တမ္းတေမွ်ာ္မွန္း လက္စံုမိုးရင္း
ေရွခိုးကန္ေတာ့ ေတာင္းပန္လိုက္တယ္ အေဖ။
 အေဖေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ။



အေဖ့ကိုခ်စ္တဲ့
အလြမ္းျမိဳ႕ေလး

No comments: