Monday 23 August 2010

" ကြ်န္ေတာ့္ရင္ထဲမွ ေက်းဇူးတင္ေနမိသူ" (M.P.L

   


                        သူဆိုတာက  တစ္ျခားလူ မဟုတ္ပါဘူး။ တစ္ခ်ိန္က ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဘဝလမ္းေတြ ကိုယ္စီေလွ်ာက္ၾကရင္း မထင္မွတ္တဲ့ တစ္ေနရာမွာ ခင္မင္ၾကရင္း (ညီအစ္မ) ရင္းေတြလို  သံေယာဇဥ္ ျငိတြယ္မိသူ တစ္ဦးဘဲ။ ကြ်န္ေတာ္ေလ ေလာကဓံရဲ႕ ရိုက္ခ်က္ျပင္းျပင္း ၾကားမွာ ရုန္းကန္လူးလြန္႔ေနရင္း  ဘဝကိုအရွံဳးေပးျပီး  လာရာလမ္းကို ျပန္ဘို႔  အရာရာတိုင္းကို  ေၾကာက္စိတ္ အားငယ္စိတ္မ်ားနဲ႔ ရင္ဆိုင္ရခ်ိန္မွာ   သူစကားေတြဟာ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ အားေဆးတစ္ခြက္ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ အေမွာင္လမ္းေတြ ေလွ်ာက္ခဲ့မိရင္း ကြ်န္ေတာ္ ျဖစ္ခ်င္တာေတြ မျဖစ္လာ  မျဖစ္ခ်င္တာေတြ ျဖစ္လာခဲ့ျပီး ဘဝကိုဆက္ျပီး ရင္ဆိုင္ခ်င္စိတ္ မရွိေတာ့လို႔ ငိုယိုေနခ်ိန္မွာ  သူဟာ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ မီးအိမ္တစ္လံုးျဖစ္ခဲ့တယ္။

   
            ကြ်န္ေတာ္သူကုိ   ေက်းဇူးတင္ေနမိတယ္။  တစ္ေနရာတည္းမွာ  ခင္မင္ခဲ့ၾကေပမဲ့ သူရဲ႕ စာနာကူညီတတ္တဲ့ ႏွလံုးသားနဲ႔ ကြ်န္ေတာ့္အေပၚ နားလည္မွဳေတြေပးရင္း သူကာကြယ္ ခဲ့တယ္။ ေနာက္ျပီး  သူမွာရွိတဲ့ ကိုယ္ပိုင္အရည္အခ်င္းနဲ႔  စိတ္ဓါတ္ေတြကို   ကြ်န္ေတာ္ၾကည့္ျပီး အားက်လာမိခဲ့သလို ကြ်န္ေတာ္သူ႔လို  အရမ္းျဖစ္ခ်င္  လာခဲ့တယ္။   သူဟာ ဘဝကိုသတၱိ ရွိရွိရင္ဆိုင္ရဲတယ္။    ျပတ္သားတယ္။  တိက်တယ္။  ကြ်န္ေတာ္သူကို   အရမ္းအားက်မိတယ္။   ေလးစားမိတယ္။  မိဘအေပၚ သိတတ္ျပီး ေမာင္ႏွမ အေပၚလြန္စြာ  ခ်စ္တတ္သူ  တေယာက္လည္းျဖစ္တယ္။


                  တစ္ခ်ိန္က   သူဆံုးမခဲ့တဲ့ (Life Must Going On) ဆိုတဲ့  စကားေလး  တစ္ခြန္းေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္  အရာရာကို  အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ေအာင္ ရင္ဆိုင္ခဲ့တယ္။  ၾကိဳးစားခဲ့တယ္။  ခုကြ်န္ေတာ္ ေပ်ာ္ေနတာကို  သူျမင္ေတာ့  သူလည္းေပ်ာ္တယ္။ တေယာက္ တစ္ေနရာစီ  ေဝးကြာသြားၾကေပမဲ့ သူဟာကြ်န္ေတာ့္ ရင္ထဲက အေကာင္းဆံုး မိတ္ေဆြေကာင္း တစ္ဦးပါဘဲ။ ခုခ်ိန္ထိ ကြ်န္ေတာ္ကို ျမင္တိုင္း သူဆံုးမတဲ့ စကားေလးက  (မိဘေတြအေပၚ ) နားလည္ျပီး  မိဘေက်းဇူး  မေမ့ဘဲ မိဘေက်းဇူး သိတတ္ဘို႔ပါဘဲ။

                        ဒီစာေလးကို  ကြ်န္ေတာ္  ရည္ရြယ္သူ   (M.P.L.Z) တစ္ေယာက္ ဖတ္မိခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္အေပၚ ညီအစ္မတေယာက္ လိုခ်စ္ခဲ့တာရယ္  ကြ်န္ေတာ့္ကို ဆိုဆံုးမသြန္သင္ခဲ့တာေတြကို ကြ်န္ေတာ္ ထာဝရ  ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း  သိေစလိုပါတယ္။



ခ်စ္ျခင္းမ်ားစြာျဖင့္
 အလြမ္းျမိဳ႕ေလး

No comments: