Tuesday 12 April 2011

သၾကၤန္အလြမ္းေျပ



သၾကၤန္ေရာက္လာျပီဆိုေတာ့ သၾကၤန္အမွတ္တရ သီခ်င္းေလး တင္ေပးလုိက္ပါတယ္။အမိျမန္မာျပည္နဲ႔ ေဝးကြာသူေတြ အတြက္ အမိျမန္မာျပည္မွ သၾကၤန္ပြဲေတာ္ အလြမ္းေျပႏိုင္ၾကပါေစ။


အလြမ္း

1 comment:

အျဖဴေရာင္နတ္သမီး said...

က်မ ၿပန္ၿပီး မတမ္းတခ်င္ေတာ႔တဲ႔...သႀကၤန္
က်မ ၿပန္ၿပီး မလြမ္းခ်င္ေတာ႔တဲ႔....သႀကၤန္
က်မ ၿပန္ၿပီး သတိမရခ်င္ေတာ႔တဲ႔...သႀကၤန္

“သႀကၤန္” ...တဲ႔လား....
“ဧပရယ္”...တဲ႔လား...
“ပိေတာက္”...တဲ႔လား...
မေၿပာပါနဲ႕....မေၿပာပါနဲ႕ေတာ႔....
က်မေရွ႕မွာ သႀကၤန္အေႀကာင္း မေၿပာႀကပါနဲ႔ေတာ႔.......



“သႀကၤန္”... ဆိုတာ...
က်မအတြက္ေတာ႔ ေႀကကြဲၿခင္းေတြစုပံုထားတဲ႔ မ်က္ရည္သခ်ၤဳ ိင္းတစ္ခုပါပဲ...