Saturday 23 November 2013

7 ..ျပီးေတာ့ 8..(Windows8 နဲ႔ေတာသူမ)

အသစ္ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းေကာင္း အေဟာင္းကိုဘဲ တဝဲလည္လည္ ျဖစ္မိတယ္။မေန႔က ရံုးတစ္ခုသြားရင္း အျပန္မွာ ဂ်ာမနီကဖြင့္ထားတဲ့ ဆိုင္ေလးထဲ ဝင္လည္မိေတာ့ ေစ်းခ်တာက ျမဴဆြယ္.. ဝယ္ခ်င္စိတ္ျဖစ္လာေတာ့ ေငြလည္းကုန္ခဲ့ ရတာေပါ့...ဒါေပမဲ့ က်မ ေက်နပ္ပါတယ္...ခုလို အက်ိဳးရွိတာအတြက္ ဝယ္ရင္းကုန္ရတာမို႔ က်မ ေပ်ာ္ပါတယ္။ က်မ အဝတ္အစားးး အလွအပ မိတ္ကပ္ပစၥည္းေတြထက္ ခုလို စက္ပစၥည္းေတြကို ဝယ္ရတာ ပိုသေဘာက်သူပါ။ စက္ပစၥည္းေစ်းခ်ျပီဆို က်မ ဝယ္ခ်င္စိတ္က တားမရေအာင္ပါဘဲ...  ဝယ္တယ္ ကလိတယ္ အဲတာက ဝါသနာ.....။ ..ဝယ္တယ္ လွဴတယ္..ေပးတယ္. အဲတာ အက်င့္.........

ဟိုးအရင္ ကြန္ပ်ဴတာစသံုးေတာ့ ေန႔စဥ္အသံုးျပဳတဲ့ ဝင္းဒိုး XP မွ က်မအတြက္ အဆင္ေျပသလို သံုးရတာ ပိုေကာင္းတယ္လို႔ စြဲျမဲစိတ္နဲ႔ ထင္ခဲ့ဖူးပါတယ္။အဲဒီေနာက္ က်မ အိမ္ဦးနတ္ ဆီေရာက္လာခ်ိန္မွာ က်မအတြက္ Windows´´7 တစ္လံုးသူဝယ္ေပးပါတယ္။ စစ သံုးခ်င္း က်မအတြက္ အေတာ္အဆင္မေျပသလို စိတ္အစြဲကလည္း အေဟာင္းဝင္ဒိုး XP  မွ XP ပါဘဲ။ ဒီလိုနဲ႔ က်မကလည္း ကလိဝါသနာပါသူမို႔ ေန႔စဥ္ ဒီ Windows7 ေလးနဲ႔ဘဲ အေဖာ္ျပဳလာလိုက္တာ ခုဆိုအဲဒီ Windows7  နဲ႔က်မက ခြဲမရေအာင္ျဖစ္ေနခ်ိန္မွာ ..... Windows8 တစ္လံုး ထပ္ဝယ္ လာေပး ျပန္ေရာ။ 

က်မ မျငင္းခဲပါဘူး...သူဝယ္ေပးတာ လက္ခံလိုက္ပါတယ္။ အိမ္ေရာက္ေတာ့ Windows8 မၾကိဳက္သလို မကြ်မ္းက်င္တဲ့က်မနဲ႔ ဒီကြန္ပ်ဴတာေလး ႏွစ္ပါးသြားခဲ့ရျပန္ေရာ။ အသစ္ရေပမဲ့ က်မလက္ရွိသံုးေနတဲ့ အေဟာင္းေလး Windows7 ေလာက္ မမက္ေမာခဲ့ပါဘူး။ Windows7 ေလးကိုဘဲ ပိုသံေယာဇဥ္ျဖစ္မိတယ္။ အေဟာင္းဆိုေပမဲ့ က်မအတြက္ တကယ့္အၾကမ္းခံ အနစ္နာခံေပမဲ့ အေဖာ္မြန္ အေဟာင္း Windows7 ေလးပါဘဲ။က်မ အသစ္ရေပမဲ့ အေဟာင္းေလးကိုလည္း မစြန္႔လြတ္ႏိုင္ျပန္ဘူး။ ေအာ္....သက္ရွိေတြမွ တြယ္မိရင္ ျငိျပီး သံေယာဇဥ္တြယ္တတ္တာ မဟုတ္သလို သက္မဲ့ေတြကိုလည္း တြယ္မိရင္ ျငိ..ျပီး သံေယာဇဥ္ ျဖစ္တတ္ တာေလးေတြးမိရင္းးးး

ေအာ္........အသစ္ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းေကာင္း အေဟာင္းကိုဘဲ တဝဲလည္လည္ ဆိုတာ က်မအတြက္မ်ား ျဖစ္ေနျပီလားးးးးးး

ဒီေအာက္က လက္ေတာ့ေလးကေတာ့  က်မနဲ႔အတူ (၄)ႏွစ္တာအေဖာ္ျပဳေပးတဲ့ လက္ေတာ့အေဟာင္းေလးပါ..စြဲျမဲစြာလက္တြဲလာခဲ့တာ (၄)ႏွစ္ေက်ာ္မို႔
သံေယာဇဥ္အေတာ္ျဖစ္မိတာ အမွန္ပါဘဲ....





ဒီေအာက္က လက္ေတာ့ေလးကေတာ့  22-11-2013 ေန႔က သူက်မအတြက္ 
ဝယ္ေပးတဲ့လက္ေဆာင္ေလးပါ..Windows8နဲ႔ ေတာသူမဆိုတာ
ဒီလက္ေတာ့နဲ႔ က်မကို ဆိုလိုတာပါဘဲ...







ဘာရယ္ေတာ့မဟုတ္ပါဘူး...အိမ္ဦးနတ္ရဲ႕ခ်စ္ေမတၱာကို အသိမွတ္ျပဳတဲ့ အတြက္ ဒီေနရာေလးကေန က်မအိမ္ဦးနတ္ကို ေက်းဇူးတင္ အသိမွတ္ျပဳတဲ့အေၾကာင္း စိတ္ထဲရွိတဲ့အတိုင္း ေပါ့ေပါ့ပါးပါး ေရးလိုက္ မိတာကို လာေရာက္လည္ပါတ္တဲ့ျပီး ဖတ္ေပးတဲ့ မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ အားလံုးလည္း က်မကို နားလည္ေပးၾကမယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။ အိမ္ဦးနတ္ၾကီးေရ အရာရာတိုင္း အတြက္ က်မ ရွင့္ကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္.....လက္ေတာ့အသစ္ေလးနဲ႔ က်မရဲ႕ ဘေလာ့ေလးကို ပိုစ့္တင္ရင္း ဖြင့္ပြဲလုပ္ေပးလိုက္ပါတယ္....

စာဖတ္သူမ်ားကို အစဥ္္ေလးစား
ခ်စ္ခင္လွ်က္
အလြမ္းျမိဳ႕ေလး
23-11-2013

1 comment:

စံပယ္ခ်ိဳ said...

အလြမ္းရဲ့ အိမ္ဦးနတ္နဲ႔ ေနာင္ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာတုိင္
ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစရွင္