Friday 9 September 2011

"♥♥အရွံဳးေတြထဲက ရလိုက္တဲ့အျမတ္"♥♥


 တည္ျငိမ္တဲ့ေရကန္ၾကီးထဲ ခဲလံုးေလးပစ္ေပါက္လိုက္ရင္ ခဲပမာဏအေလ်ာက္ေတာ့ ေရမ်က္ႏွာျပင္ေလး တုန္ခါ လွိဳင္းထသြားမွာပါ။လူေတြမွာလည္း ေန႔စဥ္ရုန္ကန္လွဳပ္ရွားရင္း ရင္ထဲ..စိတ္ထဲမွာ ဒီလိုဘဲလွိဳင္းထမွဳ႕ေလးကို ခဏတာျဖစ္ျဖစ္ေတာ့ ခံစားၾကမိမယ္လို႔ က်မထင္ပါတယ္။ ပုထုစဥ္ဆိုေတာ့ အဆိုးအေကာင္းေတြၾကား အသက္ရွင္ေနရတာကိုး။ ဒီလိုပါဘဲ လူရယ္ျဖစ္လာျပီဆို ေန႔စဥ္ျပသနာ- အခက္အခဲေတြနဲ႔ ရင္ဆိုင္ေျဖရွင္းေနၾကရမွာပါ။ တကယ္လို႔မ်ား ကိုယ့္စိတ္ထဲ ကိုယ့္ရင္ထဲမွာ ျပသနာေလးေတြ အခက္ခဲေလးေတြေၾကာင့္ လွိဳင္းထသြားခဲ့တယ္ဆို ျပန္လည္တည္ျငိမ္မွဳ႕ရဘို႔ ၾကိဳးစားပါ။ လူတိုင္းမွာ အခက္အခဲ ျပသနာနဲ႔ ၾကံဳခဲ့ဖူးၾကမွာပါ။ ဒီလိုဘဲ  ျပသနာေတြျဖစ္တိုင္း.... အခက္ခဲေတြၾကံဳတိုင္း... စိတ္ညစ္ဝမ္းနည္းစရာ မလိုပါဘူး။ လက္ရွိရင္ဆိုင္ေနရတဲ့ ျပသနာေလးကိုသာ ဘယ္လိုကိုင္တြယ္ ေျဖရွင္းရမယ္ဆိုတာကိုသာ နားလည္ရပါမယ္။ ကိုင္တြယ္ေျဖရွင္တတ္ဘို႔လည္း လိုပါတယ္။ က်မလည္း ပုထုစဥ္လူသား တစ္ေယာက္မို႔ေန႔စဥ္ မဟုတ္ေသာ္ျငားလည္း အခမသင့္တဲ့ေန႔ အဆင္မေျပတဲ့ေန႔ေတြဆို စိတ္ညစ္စရာေတြ ၾကံဳခဲ့ရပါတယ္။ ဒီလိုပါဘဲ လူဘဝဆိုတာ..လူတိုင္းလည္း ၾကံဳေတြ႔ၾက ရင္ဆိုင္ဖူးၾကမွာပါ။ အဲလို ရင္ဆိုင္ရတဲ့ေန႔ဟာ သင့္ရဲ႕စိတ္ဓါတ္အရည္ေသြး ျမင့္တက္မွဳအတြက္ စာေမးပြဲစစ္ခံရတယ္လို႔ သေဘာထားျပီး ျဖစ္ပ်က္မွဳ ျပသနာ အခက္ခဲတိုင္းအေပၚမွာ အဆုိးအေကာင္းကို  ခြဲျခားျပီး စိတ္ဓါတ္အရည္ အေသြးျမင့္တက္ေအာင္  ၾကိဳးစာတတ္ပါ။

စိတ္ညစ္စရာ အခက္ခဲေတြ ျပသနာေလးေတြၾကံဳလာတိုင္း....က်မ တခဏဘာကိုမွ မေျဖရွင္းတတ္ မသိေသာ္လည္း...အရာအားလံုး တည္ျငိမ္သြားခ်ိန္မွာေတာ့ က်မ ျဖစ္ခဲ့တဲ့ျပသေလးကိုျပန္ေတြးျပီး အဲဒီျပသနာ...အခက္ခဲေလးေတြကေနမွ ဘဝအတြက္ သင္ယူစရာ မွတ္သားစရာ ဆင္ျခင္စရာေလးေတြ အေျဖရွာခဲ့တယ္၊ ဘဝအတြက္ သင္ယူစရာေတြအမ်ားၾကီးပါ။ ဒီလို သင္ယူစရာေတြက လည္း ေက်ာင္းပညာေတြလို  ေငြျပီးျပီးဆရာအိမ္ပင့္သင့္စရာမလိုပါဘူး။ ေန႔စဥ္လွဳပ္ရွားသြားလာ ရင္းျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ အေတြ႕အၾကံဳေတြကမွ  သင္ယူစရာ ေတြဟာေန႔စဥ္နဲ႔  အမွ်ပါ။

တစ္ရက္မွာက်မ စိတ္ညစ္စရာတစ္ခု ၾကံဳလာရတယ္။ က်မဘက္ကမွန္တယ္ဆိုျပီး တစ္ဖက္ကို ဥပကၡာျပဳတဲ့  အထက္စီးဆန္တဲ့ စကားမ်ားေျပာလိုက္မိရင္ က်မ အတၱၾကီးရာ မတရားရာမ်ား က်သြားမလားဆုိျပီး စဥ္းစားေတြေဝေနခဲ့တယ္။ က်မ ဘာဆက္လုပ္သင့္လဲဆိုတာ စဥ္းစားရင္း က်မကို ဆံုးမၾသဝါသေတြ အျမဲေပးတဲ့ (ဘုန္းဘုန္း)တစ္ပါးကို သြားသတိရမိလို႔ က်မစိတ္ထဲကေန (ဘုန္းဘုန္း) ကို လိုင္းမွာေတြ႕ရရင္ သိပ္ေကာင္းမွာဘဲလို႔ တမ္းတလိုက္တယ္။ မၾကာပါဘူး ခဏအတြင္မွာ (ဘုန္းဘုန္း) တက္လာျပီး က်မ နဲ႔စကားေျပာျဖစ္ပါတယ္။ က်မ စိတ္ထဲရွိတာေတြကို (ဘုန္းဘုန္း) ကိုေလွ်ာက္လိုက္မိပါတယ္။ က်မ ယံုၾကည္ေနပါတယ္ က်မ စိတ္ညစ္မွဳ႕ေတြအတြက္ ( ဘုန္းဘုန္း ) မွက်မကို တရားျပျပီးဆံုးမ ႏိုင္သလို အမွားအမွန္ကို ေထာက္ျပႏိုင္မယ္ဆုိတာပါ။ တကယ္လည္း (ဘုန္းဘုန္း)မွ က်မကို တရားလမ္းျပဆံုးမ ခဲ့ပါတယ္။ အသိပညာၾကြယ္တဲ့ ဆရာေတာ္ေတြဆီက ဆံုးမမွဳနဲ႔ တရားလမ္းျပသြန္သင္မွဳေတြေၾကာင့္ က်မ အလြန္ဝမ္းသာေက်နပ္မိပါတယ္။ (ဘုန္းဘုန္း) ဆံုးမခဲ့တဲ့ စကားေလးေတြကို က်မနာယူခဲ့ရသလို စာဖတ္သူမ်ားကိုလည္း ျပန္လည္မွ်ေဝလိုတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ျပန္ျပီ တင္ေပးထားပါတယ္။ ဒါေလးကေတာ့ က်မ တစ္ေန႔တာ ရခဲ့လိုက္တဲ့ အသိတရား ဆံုးမစကားေလးေတြပါ။
                ဘုန္းဘုန္းမွက်မကို ဆံုမခဲ့တဲ့ မွတ္သားစရာေလး တစ္ခ်ိဳ႕က...

                 ( ၁၀၀ )တန္တဲ့သူကို (၁၀၀)တန္ ေစတနာဘဲထားပါ
                 (၁၀၀) တန္တဲ့သူကို (၁၀၀၀) တန္တဲ့
             ေစတနာထားမိရင္ က်န္တဲ့
             (၉၀၀) ကကိုယ့္ကို ဒုကၡ
             ျပန္ေပးေစတယ္
          ဒါေၾကာင့္
         ေစတနာကို
           ပညာပါပါနဲဲ႔ညီမွ်ေအာင္
                 ထားတတ္ဘို႔လိုတယ္ လို႔ဘုန္းဘုန္းဆံုးမခဲ့တယ္။
                  *******
                သတၱဝါတစ္ခု ကံတစ္ခုဘဲ
           လူတိုင္းက ကိုယ့္ၾကမၼာကို ကုိယ္ဖန္းတီးေနၾကတာတဲ့.********    ကိုယ္က ကုသိုလ္ ရဖို႔ လုပ္တာ.. အကုသိုလ္ မျဖစ္ေစရဘူးေလ...အကုသိုလ္ ျဖစ္မယ္ ဆိုရင္လည္း အဲဒီ အလုပ္ကို မလုပ္ဖို႔ပဲ လိုတယ္.. အဲဒါဟာ အကုသိုလ္ကို ေရွာင္ရွားလိုက္တာပဲ.. အကုသိုလ္ ေရွာင္ႏိုင္တာဟာ ကုသိုလ္ ျဖစ္ဖို႔ ပါပဲ...ဟန္းျဖစ္ေစ.. လူျဖစ္ေစ ဘာကိုပဲ လုပ္လုပ္ ကုသိုလ္ရေအာင္ ပဲ လုပ္တာ အေကာင္းဆံုးပဲကြဲ႕....    
              ********
ျဖစ္ၿပီးတာက ၿပီးသြားၿပီေလ... အဲဒါ အခု ပစၥဳပၸန္ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ၿပီးခဲ့ ျဖစ္ခဲ့တဲ့ ကိစၥက မရွိေတာ့ဘူး.. ပ်က္သြားၿပီ.. ... မေန႔က ဟာက မေန႔က ဟာပဲ.. ဒီေန႔ မဟုတ္ဘူး. ဒီေန႔က ဒီေန႔ပဲ..အဲဒီလိုေလး ေတြးလိုက္မယ္ ဆိုရင္ စိတ္ထဲမွာ ေပါ့သြားလိမ့္မယ္  *********
လာကဓံကို ခံႏိုင္ေအာင္က်င့္ကြဲ႕... ရဟန္းျဖစ္ေစ.. လူျဖစ္ေစ.. ေလာကဓံကို မခံႏိုင္ေသးရင္.. တရားရတဲ့သူ မဟုတ္ေသးဘူးကြဲ႕....ေလာကမွာေတာ့ ႀကံဳရမွာပဲ... ေလာကဓံကို ခံႏိုင္ရည္ စြမ္းအား ျမင့္လာၿပီ ဆိုရင္ေတာ့ တရားရလာၿပီေပါ့..အဲဒါဟာ ကိုယ့္အတြက္ အျမတ္ပဲေလ. **********   ဘုန္းဘုန္းရဲ႕ ဆံုးမမွဳေၾကာင့္ က်မ လွဲျပိဳေနတဲ့ စိတ္ဓါတ္အရွံဳးေတြထဲကမွ အျမတ္တစ္ခုရေအာင္ က်မ ယူခဲ့လိုက္တယ္။


 အဲဒီေနာက္မွာေတာ့ က်မ သီခ်င္းေလးတစ္ပုဒ္နားေထာင္မိတယ္။ အဲဒီသီခ်င္းေလက က်မနဲ႔ရင္းႏွီးေနတာ ၾကာခဲ့ပါျပီ။ဒါေပမဲ့ ဒီေန႔ညမွာေတာ့ က်မ အၾကိမ္ၾကိမ္နားေထာင္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ သီခ်င္းေလးပါဘဲ။ စာဖတ္သူမ်ားလည္း ၾကိဳက္ႏွစ္သက္မဲ့ သီခ်င္းေလးျဖစ္မယ္လို႔ က်မ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။ ဒီသီခ်င္းေလးမွာ ပါတဲ့စာသားေလးေတြကေတာ့ က်မ ရင္ဘတ္ထဲထိ ထိထိမိမိေလးပါ။ (ဘယ္သူကမွားျပီး မွန္တယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္ခက္တာလဲ....အုိ ...သိပ္ခက္.....)



   ဒီသီခ်င္းေလးနားေထာင္ျပီ ဒီစာတိုေလး ဖတ္လိုက္မိတယ္။က်မ စိတ္ညစ္စရာၾကံဳတုိင္း တရားစာေလးေတြလိုက္ဖတ္ျပီး အရာရာတိုင္းအေပၚ ေက်နပ္ေအာင္ၾကိဳးစားေနလိုက္တယ္။ ဒီေန႔မွတ္သားျဖစ္တဲ့ စာတိုေလးကေတာ့....

လက္၏အဆင္းတန္ဆာသည္ 
လက္စြပ္လက္ေကာက္မဟုတ္
ေပးကမ္းစြန့္က်ဲျခင္းသာ။ 
နား၏အဆင္းတန္ဆာသည္ 
နားကပ္ နားေဋာင္း မဟုတ္ 
တရား ႏွင့္ ပညာရွိစကားနာၾကားျခင္းသာ။ 
ပါးစပ္၏အဆင္းတန္ဆာသည္ 
အေရာင္မ်ိဳးစံုေသာ ဆိုးေဆးတို႕မဟုတ္ 
မွန္ကန္ေသာ သစၥာစကား ေျပာၾကားျခင္းသာ။ 
ကိုယ္၏အဆင္းတန္ဆာသည္ 
ဘယက္ ဒြါဒရာ မဟုတ္
ေမတၱာ ဂရုဏာျဖင့္ သူတစ္ပါးအက်ိဳးေဆာင္ရြက္ျခင္းသာ။ 
(သေျပကန္ဆရာေတာ္ အရွင္၀ါေသဌာဘိ၀ံသ )

စာဖတ္သူမ်ား ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာခ်မ္းသာေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ
ေမတၱာျဖင့္
အလြမ္းျမိဳ႕ေလး

No comments: