Monday 5 September 2011

..........အလြမ္းလက္က်န္.....




က်မရဲ႕ မ်က္လံုးအိမ္မွ ပုလဲမ်က္ရည္ေလးေတြ  ပါးျပင္ေပၚ အလိုလုိစီးက်လာတယ္။ လက္ျပႏွဳတ္ဆက္ျပီး က်မတစ္ေယာက္ထဲ အိမ္ျပန္ရမွာကိုလည္း မလိုခ်င္ဘူး။ သူ႔အနားေလးမွာ အႏြံတာခံျပီး ေနရလည္းက်မ ေပ်ာ္ေနသူပါ။ တခဏတာ လမ္းခြဲျပီး ကိုယ္စီအလုပ္ရွိရာကို ထြက္သြားၾကတိုင္း ရင္ထဲမွာ အလိုလိုဘဝင္မက်ဘဲ မ်က္လံုးအိမ္မွ မ်က္ရည္မိုး ရြာသြန္းခဲ့သူက က်မပါဘဲ။ သူလက္ျပႏွဳတ္ဆက္ျပီး ထြက္သြားတိုင္း သူ႔ေက်ာျပင္ကိုေငးၾကည့္ျပီး သက္မဲ့ရုပ္တစ္ရုပ္လို က်န္ေနခဲ့သူက က်မ ဆိုတာသူ မသိခဲ့ပါ။ တကယ္မသိခဲ့တာလား တမင္မသိေအာင္ေနခဲ့တာလား ဆိုတာကိုေတာ့ က်မ စဥ္းစားမရခဲ့ပါ။

က်မတို႔ႏွစ္ေယာက္ ဆံုလိုက္တုိင္း လက္ျပႏွဳတ္ဆက္ျပီး ထြက္သြားသူက  ကို...ဆိုတဲ့လူတစ္ေယာက္ဘဲ။ မ်က္ရည္မ်ားနဲ႔ က်န္ရစ္လြမ္းခဲ့ဖူးသူကလည္း က်မဆိုတဲ့ အခ်စ္ရူးမေလးေပါ့။ အခ်စ္....ဆိုတာၾကီးက က်မရဲ႕ စိတ္ေတြေရာ အသိေတြေရာ အကုန္ဝါးမ်ိဳးပစ္သလို  စိတ္ရဲ႕ေစရာကို ဦးစားေပးျပီး အခ်စ္ဆိုတာတဲ့ အရာတစ္ခုတည္းနဲ႔  က်မ သူ႔ကိုခ်စ္ခဲ့တယ္။ သူ႔ရဲ႕အက်င့္စရိုက္ေတြကို သိေနခဲ့ေပမဲ့လည္း အခ်စ္ ကိုျမင္ေနမွ ေတာ့အျပစ္ေတြကို ဘယ္ျမင္ေတာ့မွာလဲေလ။ သူ...ဘာဘဲလုပ္လုပ္ ျပံဳးျပံဳးၾကီးနဲ႔ ခြင့္လႊတ္ခဲ့ တယ္။ က်မတို႔ရဲ႕ ခ်စ္သူဘဝဆိုတဲ့ သက္တမ္းတိုတိုေလးမွာေတာ့ က်မ အလြန္ေပ်ာ္ခဲ့တယ္။ သူ႔ စကားသံေလးေတြ သူ႔ ပံုရိပ္ေလးေတြက က်မ အတြက္ေတာ့ ေပ်ာ္ရြင္မွဳတစ္ခု  ေက်နပ္မွဳတစ္ခုျဖစ္ေစ ခဲ့တယ္။

ဒီလိုနဲ႔ခ်စ္သူဆိုတဲ့ သက္တမ္းေလးက ရြက္ေဟာင္းေၾကြျပီး ရြက္သစ္ေတြေဝခဲ့သလို တစ္ႏွစ္ျပီးတစ္ႏွစ္ ကူးေျပာင္းလာခဲ့တယ္။ အဲလိုႏွစ္ေတြ ကူးေျပာင္းလာခဲ့ေပမဲ့လည္း အျမဲတမ္း လက္ျပႏွဳတ္ဆက္ခ်ိန္  ေရာက္တိုင္း မ်က္ရည္မ်ားနဲ႔ က်န္ခဲ့သူက က်မ ပါဘဲ။ က်မနဲ႔သူ ေဝးေနရတဲ့ ရက္ေပါင္းမ်ားစြာ နာရီေပါင္းမ်ားစြာ အခ်ိန္ေတြမွာလည္း သူ႔ရဲ႕ႏွစ္သိမ့္အားေပးတတ္တဲ့ စကားသံေလးေတြနဲ႔ က်မကိုေက်နပ္ေအာင္ ေလလွိဳင္းထဲ ကဖုန္းေလးကေနမွ အျမဲအားေပးစကားဆိုသူကလည္း သူပါဘဲ။က်မတို႔ႏွစ္ဦးရဲ႕ (အခ်စ္ အလြမ္း အေဆြး) ေတြၾကားထဲ က်မတို႔ဘယ္သူ႔ကိုမွ အဝင္မခံခဲ့ပါဘူး။သူကလည္း က်မကိုအားလံုးထက္ပိုခ်စ္ျပခဲ့သလို က်မ ကလည္းသူ႔ကို အရာအားလံုးထက္ တန္ဖိုးထားခဲ့ပါတယ္။ဒီလိုနဲ႔တစ္ေန႔.....................

သူငယ္ခ်င္း မိုး ..ရယ္.. နင့္ရည္းစား (ဘဲဘဲ)ၾကီးက နင့္ကိုတကယ္ခ်စ္တာ ဟုတ္ရဲ႕လားကြာလို႔ ...ေက်ာင္းေနဖက္က်မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္း (တြယ္တာ)မွ ဖုန္းဆက္ေမးေတာ့ က်မစိတ္ထဲ အမွားအမွန္ မေဝခြဲတတ္ဘဲ အခ်စ္စိတ္တစ္ခုထဲနဲ႔ ခ်စ္သူအေပၚယံုၾကည္မွဳ႕ အမွတ္ျပည့္ေပးခဲ့ျပီး ေက်ာင္းေနဖက္ သူငယ္ခ်င္း(တြယ္တာ)ကို ဘာ...ဆိုျပီေအာ္လိုက္ျပီး အျပစ္တင္စကား ဆိုလိုက္မိတယ္။ တြယ္တာကလည္း က်မကို ငယ္သူငယ္ခ်င္း သံေယာဇဥ္နဲ႔ သံေယာဇဥ္တြယ္ျပီး ဂရုစိုက္တာကို က်မဘက္က ခ်စ္သူအေပၚ အခ်စ္ေတြနဲ႔ဖံုးကြယ္ေနမိေတာ့ သူငယ္ခ်င္းကို အျပစ္ေတြဘဲအၾကိမ္ၾကိမ္ အျပစ္ျမင္ခဲ့ မိျပန္တယ္။ ေနာက္ဆံုး သူငယ္ခ်င္းကလည္း စိုးရိမ္စိတ္နဲ႔ သူ႔ရဲ႕ေစတနာကို ေရွတိုးလာေတာ့ က်မနဲ႔က်မရဲ႕ ေက်ာင္းေနဖက္ ငယ္သူငယ္ခ်င္း(တြယ္တာ)ဟာ အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္း ဘဝကေနမွ ရန္သူေတြလိုစိတ္ထားမိျပီး က်မအျမင္မၾကည္  တြယ္တာ့ကို အမုန္းေတြဝင္လာမိတယ္။

ဒီအခ်ိန္ထိ က်မ..ကိုကို႔... အေပၚအျပစ္ေတြမျမင္ ဘဲၾကည္ျဖဴစြာခ်စ္ေနဆဲပါ။ ေက်ာင္ေနဖက္ သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ အေမးကိုလည္း က်မယံုၾကည္ထားျပီး ခ်စ္ခဲ့တဲ့ခ်စ္သူ ..ကိုကို႕...ကိုေျပာျပလိုက္ေတာ့ သူက ..သူငယ္ခ်င္းေတြ မနာလိုလို႔ ဖ်က္တာေနမွာပါလို႔ဘဲ ျပန္ေျပာခဲ့တယ္။ ဟုတ္မွာပါေလ..ကိုကိုက ..က်မနဲ႔ ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္ျပီး တကယ္ေခ်ာျပီး ရုပ္ရည္သန္႔တဲ့ ေယာက်ာၤတစ္ေယာက္ပါ။ က်မက ကံေကာင္းလို႔ ကိုကိုနဲ႔ခ်စ္သူျဖစ္ခြင့္ရတာလို႔ဘဲ စိတ္ထဲကေတြေတြးမိတိုင္း ေပ်ာ္ေနမိတယ္။ ကိုကို႔လို ေခ်ာေမာ ခန္႔ညားတဲ့ ေယာက်ာၤးတစ္ေယာက္ကို မခ်စ္ဘူးဆိုတဲ့ မိန္းခေလးဆိုတာ ရွိပါ့မလားလို႔ က်မ တစ္ေယာက္ထဲေတြးျပီး ကိုကို႔ ကိုအမွတ္ေတြေပးေနမိတယ္။အင္းေလ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက က်မ ကိုယ္တိုင္က အခ်စ္ရဲ႕ကြ်န္..ျဖစ္ေနတာကိုး....

တစ္ေန႔ က်မမထင္မွတ္ဘဲ ျမိဳ႕ထဲပ်င္းပ်င္းနဲ႔ ေစ်ဝယ္ထြက္မယ္ဆိုျပီးအေရာက္ အမွတ္မထင္ ကိုကို နဲ႔ရုပ္ခ်င္းဆင္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ကို အေဝးကေန မပီမျပင္လွမ္းျမင္လိုက္ရတယ္။ က်မ စိတ္ထဲမွာေတာ့ ကိုကို႔ ကိုျဖတ္ခနဲ႔ ပိုလိုသြားသလိုရမိတယ္။ အလြမ္းဓာတ္ခံရွိေနသူမို႔ အမွတ္တမဲ့ေလးေတြ ျမင္မိတာေတာင္ စိတ္ထဲကသူ႔ကို လြမ္းမိလို႔မ်က္ရည္ဝဲခဲ့ရတယ္။ က်မျမင္လိုက္ရသူကေတာ့ က်မနဲ႔ အေတာ္အလွမ္းေဝးျပီး မီးပိြဳင့္တစ္ခုကို ျဖတ္ကူးသြားျပီမို႔ ဘယ္သူဆိုတာ က်မေသခ်ာမသိခဲ့။ဒါေပမဲ့ ဝတ္စားထားတဲ့ အဝတ္အစားကေတာ့ ကိုကို ၾကိဳက္တတ္တဲ့ အက်ီရွပ္လက္ရွည္ေလးပါဘဲ။ ခ်က္ခ်င္းဆိုသလို က်မ ဖုန္းေလးေကာက္ႏွိပ္ျပီး ေနေကာင္းလား.. အခုဘယ္ေရာက္ေနလဲလို႔ ေမးလိုက္ေတာ့ တစ္ဖက္မွ ေနေကာင္းပါတယ္။ အလုပ္ထဲမွာမို႔ စက္သံေတြနဲ႔နာျငီးေနတယ္။ ကိုကို ေနာက္မွျပန္ေခၚလိုက္ မယ္ေနာ္ မိုး.....လို႔ျပန္ေျဖလာေတာ့ က်မခုနျမင္ခဲ့ရတဲ့ သူကကိုကို္ မဟုတ္တာေသခ်ာျပီဆိုျပီး သက္ျပင္းခ်ႏိုင္ခဲ့တယ္။

ညေနေရာက္ေတာ့ သူဖုန္းျပန္ဆက္လာျပီး ေန႔ခင္းကသူအလုပ္ထဲေရာက္ေနလို႔ အလုပ္ရွဳပ္ေနေၾကာင္း အထက္အရာရွိမွ အဆင္မေျပတာေတြေတြ႔လို႔ ပြစိပြစိေျပာေနလို႔ သူ႔မွာစိတ္ညစ္ေၾကာင္း ေျပာျပလာေတာ့ က်မက သူ႔ကို သနားေနမိေသးတယ္။ အဲလိုအလုပ္ရွဳပ္ခ်ိန္မွာ ဖုန္းဆက္မိတာ ေႏွာင့္ယွက္သ လိုျဖစ္သြားခဲ့ရင္  က်မ မွေတာင္းပန္ပါတယ္လို႔ သူ႕ကိုေျပာလိုက္မိေသးတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ခ်စ္သူႏွစ္ဦး ဖုန္းထဲမွ လြမ္းေနေၾကာင္း သတိရေၾကာင္း တကယ္ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ ဂတိေတြအထပ္ထပ္ေပးျပီး ဖုန္းခ်ျဖစ္ခဲ့တယ္။ ဖုန္းခ်ျပီးမၾကာပါဘူး သူငယ္ခ်င္း တြယ္တာမွ... နင္ဖုန္းကိုေခၚေနတာၾကာျပီ...မအားဘူးျဖစ္ေနလို႔.. ဘယ္သူနဲ႔ေျပာေနတာလဲလို႔  မးလာေတာ့ က်မကလည္း ကိုကိုနဲ႔ပါတ္သက္လာရင္ အကဲပိုပိုဆိုသူမို႔ ထံုးစံအတိုင္း တြယ္တာ့ကိုၾကြားလိုက္မိတယ္။ တြယ္တာကလည္း နင္တို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ အခ်စ္အေၾကာင္းၾကားရေတာ့ ငါဝမ္းသာပါတယ္လို႔ဘဲေျပာျပီး  တြယ္တာက က်မကိုမဆီမဆိုင္ ဒီေန႔နင္ဘယ္ေတြ သြားေသးလဲ လို႔ေမးလာေတာ့ က်မလည္းဒီေန႔ ျမိဳ႕ထဲမထင္မွတ္ဘဲ တစ္ေယာက္တည္း ေရာက္ခဲ့ေၾကာင္းနဲ႔ က်မ အမွတ္တမဲ့ ဆံုေတြ႔မွဳ႕တစ္ခုေၾကာင့္ ကိုကို႔ကို အမွတ္ရသတိရေနေၾကာင္း ေျပာျပလိုက္မိတယ္။

တြယ္တာမွမဟုတ္ က်မရဲ႕သူငယ္ခ်င္းအားလံုးက က်မ ကိုကို႔ကို ဘယ္ေလာက္ခ်စ္တယ္ဆိုတာ သူတို႔သိေနေတာ့ က်မ အတြက္ေၾကကြဲမွဳေတြ ဝမ္းနည္းမွဳေတြမျဖစ္ေစခ်င္လို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြက ျမင္ခဲ့ရ ၾကံဳခဲ့ရတာကိုေတာင္ က်မကိုမ်က္ရည္မက်ေစခ်င္တဲ့ ေစတနာရယ္ သူတို႔ေျပာလည္း က်မ လက္ခံယံုၾကည္မယ္ဆိုတာ မျဖစ္လာႏိုင္ဘူးဆိုတာသိေနလို႔ ေရငံုႏွဳတ္ပိတ္ျပီး ေနလာၾကေတာ့တယ္။ ဒါေပမဲ့ က်မရဲကေနာက္ကြယ္မွာေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြက ကိုကို႔အေပၚ သစၥာမရွိတဲ့ ေယာက်ာၤးလို႔ သတ္မွတ္ၾကျပီး က်မအေပၚလည္း မိုက္မဲတဲ့သူငယ္ခ်င္းဆိုျပီး ဂရုဏာသက္ဝင္ေနၾကတယ္။ ဒါေတြကို က်မ ကမသိခဲ့။ဘယ္သိခဲ့မွာတုန္း ခ်စ္သူကိုေလးစားျပီး အခ်စ္ေတြနဲ႔ဘဲ ခ်စ္သူအေပၚဖံုးထားမိေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ ေဘးကေျပာလာတဲ့ ေစတနာစကားလည္း ဆန္ကြဲနဲ႔ဖြဲျဖစ္ခဲ့ရတာေပါ့။ အဲဒီတုန္းကေတာ့ က်မကိုယ္က်မ တစ္ေလာကလံုးမွာ တန္ဖိုးအရွိဆံုး အရာကိုပိုင္ဆုိင္ထားသူတစ္ေယာက္လို႔ ထင္ေနျပီး အခ်စ္မာန္တိုင္ တက္ျပေနခဲ့သူပါ... ။

ဒီလိုနဲ႔အခ်ိန္ရဲ႕  ေရစီးအတိုင္းေမွ်ာခဲ့ရင္း က်မစိတ္ေတြကအရင္လို မဟုတ္ေတာ့ဘဲ တစ္ရက္ျပီး တစ္ရက္ ေပ်ာ္ရႊင္မွဳ႕ထက္ စိုးရိမ္မွဳ႕ ေၾကကြဲမွဳ ငိုေၾကြးမွဳေတြကိုသာ ပိုင္ဆိုင္လာတယ္။ ကိုကို ဘက္ကက်မ အေပၚဆက္ဆံမွဳေတြကေတာ့ မေျပာင္းလဲ။ဒါေပမဲ့ က်မ မပီမျပင္ျမင္ခဲ့ရတာေတြေၾကာင့္ စိုးရိမ္မွဳ႕ေတြ ျဖစ္လာခဲ့ရေတာ့တယ္။ ငါပိုင္ဆိုင္ ျမတ္ႏိုး တန္ဖိုးထားတဲ့ အရာေလးကို သူမ်ားကိုေပးလိုက္ရ ဆံုးရွံဳးလိုက္ရမွာကို အလိုလိုစိုးရိမ္စိတ္ေတြ ဝင္လာမိတယ္။ က်မ ရဲ႕စိုးရိမ္မွဳေတြက ခုေတာ့ တကယ္ဘဲျဖစ္လာ ပါေရာ့လား....



ေမတၱာျဖင့္
အလြမ္းျမိဳ႕ေလး

No comments: