Thursday 1 September 2011

ရာသက္ပန္ေငြပေဒသာပင္အတြက္

စစ္ကိုင္းေတာင္ရိုးဆြမ္းေလာင္း

အသင္း ရာသက္ပန္ေငြပေဒသာပင္ အလွဴရွင္မ်ားအားလံုး မဂၤလာပါရွင္။ေကာ္နက္ရွင္အခက္အခဲေၾကာင္႔ အလွဴရွင္စာရင္းတြင္ အလွဴရွင္မ်ား၏ နာမည္စာရင္းမ်ားကို ထည္႔သြင္းေပးနိုင္ရန္ အခ်ိန္ေနာက္က်ခဲ႔ ရတဲ႔အတြက္ ေတာင္းပန္မိပါတယ္ရွင္...

ယခု ကၽြန္မ၏ http://warwarkhaingmin.blogspot.com
(အမွတ္တရေလးမ်ား)ဘေလာ႔ဂ္တြင္ "သာသနာၾကီးတည္တံ႔ေစဘို႔ ဆြမ္းေလာင္းၾကပါစို႔" ေခါင္းစဥ္နဲ႔ ပို႔စ္တင္ထားျပီး အလွဴရွင္မ်ား အားလံုး၏ နာမည္စာရင္းကို ျဖည္႔သြင္းျပီး ျဖစ္ပါေၾကာင္း အသိေပးလိုက္ရပါတယ္ရွင္။

စစ္ကိုင္းေတာင္ရိုး ဆြမ္းေလာင္းအသင္း တနလာၤအပတ္စဥ္ ဆြမ္းေလာင္းလွဴနိုင္ရန္ အတြက္ ရာသက္ပန္  ေငြပေဒသာပင္ ဆြမ္းအလွဴရွင္မ်ား မ်ားစြာလိုအပ္ေနဆဲျဖစ္ပါေသာေၾကာင္႔  ယခုကၽြန္မ တင္ထားေသာ "သာသနာၾကီးတည္တံ႔ေစဘို႔ ဆြမ္းေလာင္းၾကပါစို႔" ပို႔စ္ကို အလွဴရွင္မ်ား၏ မိတ္ေဆြမ်ားထံ မ်ွေ၀ရင္း ကုသိုလ္ယူေပးၾကပါရန္ ေမတၱာရပ္ခံလိုက္ရပါတယ္ရွင္။

အလွဴရွင္မ်ား၏ ဂုဏ္ျပဳမွတ္တမ္းလႊာမ်ားကို ေမးလ္မွတဆင္႔ေပးပို႔နိုင္ေစရန္ စီစဥ္သြားပါမယ္။ (သို႕မဟုတ္) ျမန္မာျပည္ျပန္အလည္ေရာက္တဲ႔အခါ ကၽြန္မ၏အိမ္တြင္ ဂုဏ္ျပဳမွတ္တမ္းလႊာေလးမ်ား လာေရာက္ယူေဆာင္နိုင္ၾကပါတယ္ရွင္

ေလးစားစြာျဖင္႔
၀ါ၀ါခိုင္မင္း
--
Best Regards,
WWKM




***********************************


အထက္ပါအီးေမလ္းေလးက ကြ်န္မဆီကို မဝါဝါခိုင္မင္း ပို႔လိုက္တဲ့ေမလ္းေလးပါဘဲ။မဝါဝါခိုင္မင္း ကုိယ္တိုင္ တက္အားသေရႊပါဝင္ လွဴဒါန္းသလို အလွဴရွင္မ်ားကိုလည္း တတ္ႏိုင္တဲ့ ဘက္မွ ႏွိဳးေဆာ္ဖိတ္ေခၚ ေနပါတယ္။ မဝါဝါခိုင္မင္း ေဖာ္ျပထားတဲ့ ဘေလာ့မွဝင္ေရာက္ ေလ့လာႏိုင္ပါတယ္။ က်မတို႔လည္း တတ္ႏိုင္တဲ့ဘက္ကေန ဝိုင္းဝန္းကူညီျပီး ေစတနာသဒၵါတရား ထက္သန္စြာနဲ႔ အလွဴ႕ဒယကာ/ ဒကာမ ျဖစ္ေစဘို႔ က်မဘေလာ့မွာ ျပန္လည္ေဖာ္ျပေပးရင္း ေစတနာတူ ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမမ်ားကိုလည္း ဖိတ္ေခၚပါရေစ။ က်မတို႔ရဲ႕ ၁က်ပ္တန္ေစတနာျဖင့္ အလွဴရွင္မ်ား စုေပါင္းျပီး သံဃာေတြအတြက္ ဒါနျပဳၾကရေအာင္။။

ဥေရာပမွ ေစတနာရွိ အလွဴရွင္မ်ားလည္း ရန္ကုန္ရွိ တာဝန္ခံေတြဆီ တိုက္ရိုက္ဆက္သြယ္ လွဴဒါန္းႏိုင္သလို  က်မဆီ လွဴဒါန္းခ်င္ေသာ အလွဴရွင္မ်ားကိုလည္း က်မဖိတ္ေခၚပါတယ္။ အတူတကြ ေစတနာလက္ျဖင့္ ပါဝင္ကုလိုယူၾကပါစို႔...က်မကုိယ္တိုင္လည္း မပါဝင္ရေသးပါဘူး.က်မနဲ႔ အတူ ပါဝင္လွဴဒါန္းခ်င္ေသာ ေစတနာထက္သန္ေသာ စာဖတ္သူ ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမမ်ားအား ဒီဘေလာ့ေလးကေန တစ္ဖန္ ျပန္လည္ဖိတ္ေခၚပါတယ္။
က်မေမလ္းအေကာင့္ကို အက္ျပီးဆက္သြယ္ႏိုင္ပါတယ္။
alwanmyolay@gmail.com

ေမတၱာျဖင့္
အလြမ္းျမိဳ႕ေလး

No comments: