Tuesday 21 June 2016

က်မ...သူတို႔ကိုခ်စ္တယ္

အသက္အရြယ္ရလာတာနဲ႔ ေနထိုင္ရပ္တည္ ေျပာဆိုမွဳ႕ေတြကလည္း သူ႔အလိုလိုေျပာင္းလဲလာတယ္။တစ္ျခားသူေတာ့ မသိ။က်မကေတာ့ အသက္ၾကီးလာတာနဲ႔အမွွွ်စကား နည္းလာတယ္အေဖာ္မ်ားျပီးလူမ်ားတာ သိပ္မၾကိဳက္ေတာ့ဘူး။
ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း ေနခ်င္လာတယ္။ကိုယ္မဖိတ္ေခၚဘဲၾကံဳလာရတိုင္း ျပသနာတိုင္း ေခါင္းေအးေအးနဲ႕ ေျဖရွင္းတတ္လာတယ္။ေဒါသ
ေမာဟ ေလာဘ နည္းလာတယ္။ခြင္လႊတ္သင့္တာ ခြင့္လႊတ္ ဥပကၡာျပဳသင့္တာ ဥပကၡာျပဳ တတ္လာတယ္။  ျဖစ္သမွ် ၾကံဳသမွ်တိုင္းအေပၚ တရားသေဘာထည့္ ေတြးတတ္လာတယ္။

အခ်ဳပ္အားျဖင့္ေျပာရရင္ ဒါေတြအားလံုးဟာ ျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့ ဘဝအေတြ႔ၾကံဳ
ၾကံဳေတြ႔ခဲ့ရတဲ့ ေပါင္းသင္းမ်ိဳးစံု
ရရွိခဲ့တဲ့ သင္ခန္းစာေတြရယ္
အသက္အရြယ္ေၾကာင့္လို႔ဘဲ ထင္မိတယ္။
ခုရက္ပိုင္းေတာ့ သူတို႔ေလးေတြကို က်မ ခ်စ္တတ္လာတယ္။
တစ္ခါမွ လွည့္မၾကည့္ဖူးဘဲ က်မရဲ႕ စိမ္းကားျခင္း ရက္စက္ျခင္းနဲ႔
က်မ ေမတၱာကို မရရွိသူေတြ။
ခုေတာ့ သူတို႔ေလးေတြ ကံေကာင္းလာျပီ။ 
က်မသူတို႔အေပၚ ခင္မင္စျပဳလာျပီ..ခ်စ္တတ္လာျပီ။
ခုရက္ပိုင္းသူတို႔ေလးကိုအေတာ္ေလး ႏွစ္သက္ျမတ္ႏိုး ခ်စ္လာမိတယ္။
သူတို႔ေလးေတြ ပြင့္လာ သီးလာတာေလးကိုၾကည္ျပီး 
ေက်နပ္ေနမိတယ္။ ျပံဳးေနမိတယ္။ သေဘာက်ေနမိတယ္။
သူတို႔ေလးေတြက က်မစိတ္ကို ဆန္းလန္းေစတယ္
ေအးျမေစတယ္ ျငိမ္းခ်မ္းေစတယ္။ 
ဒါ႔ေၾကာင့္ ........က်မ သူတို႔ကို ခ်စ္တယ္။ 
သူတို႔ရဲ႕ သန္႔ရွင္း/ရွင္သန္ တာဝန္ကို က်မယေန႔ကစ အျမဲ
ဂရုစိုက္ေပးေတာ့မယ္။

21-6-2016
အလြမ္းျမိဳ႕ေလး
 -






No comments: