Sunday 17 October 2010

ေျခက်ိဳးသြားေသာ ခေလးႏွင့္ကြ်န္ေတာ့္ ပီတိ

ကြ်န္ေတာ္ ဘာမွမစဥ္းစားေတာ့ ဘဲခ်က္ခ်င္းဦးဇင္းကို  ျပန္ေလွ်ာက္ လိုက္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္  ဒီေဆးဘိုးကို လွဴပါမယ္။  ဦးဇင္းဦးေကာဝိဒ)မွ  ကြ်န္ေတာ့္အားလွဴရန္ မိန္႔ၾကားျခင္း မဟုတ္ဘဲ  ကြ်န္ေတာ္ေစတနာျဖင့္   ကြ်န္ေတာ္ လွဴျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ လူနာအတြက္ (ဦးဇင္းဦးေကာဝိဒ)မွ  ေျပာျပျခင္းေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ အလွဴတစ္ခု ထပ္မံျပဳခဲ့ရလို႔  ပထမဦးစြာ  ဦးဇင္းဦးေကာဝိဒကို   ေက်းဇူး တင္ေၾကာင္း    ေျပာၾကားလိုပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ အမွန္ကို ဝန္ခံတာပါဗ်ာ။ ဦးဇင္းကို ကြ်န္ေတာ္လွဴမယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္ ေလွ်ာက္လိုက္ခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ့္ရင္ထဲမွာ လူနာရွင္ကို   စာနာသနား စိတ္နဲ႔လူနာရွင္ မိသားစုေတြရဲ႕ အပူေသာကကို  ကိုယ္ခ်င္းစာမိတဲ့ စိတ္တစ္ခုဘဲ ကြ်န္ေတာ္  ေတြးမိပါတယ္။ တကယ္ပါဗ်ာ အဲဒီေန႔ ညေနဘက္မွာ ကြ်န္ေတာ့္ဘဏ္ကို ကြ်န္ေတာ္ စစ္ၾကည္လိုက္တာ  ေငြက (၂၀၀) ေလးဘဲရွိတာ။ ကြ်န္ေတာ္ ဒီေငြေလးကို လွဴလိုက္မယ္ဆိုရင္ ဒီလ ကြ်န္ေတာ္  ဘာနဲ႔သံုးမယ္ဆိုတာ မေတြးမိဘဲ  ကြ်န္ေတာ္လွဴမယ္လို႔ ေတြေဝမေန ဘဲခ်က္ခ်င္း ေျပာမိလိုက္တယ္။ ကြ်န္ေတာ့္ထက္ လူနာရွင္မိသားစုက ေဆးရံုမွာ အခက္ခဲ ၾကံဳေနရတယ္ေလ။ သူတို႔ကို ဦးစားေပး လိုက္မယ္။ ဒီတစ္လေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ျဖစ္သလို  ေနမယ္လို႔  ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ ထိုလူနာရွင္ဟာ ခေလးလား လူၾကီးလား မိန္းမလား ေယာက်ာၤလားဆိုတာ  ကြ်န္ေတာ္ မသိခဲ့ရပါဘူး။ အဲဒီေနာက္ ဦးဇင္းက ကြ်န္ေတာ္ထံ ေမလ္းပို႔ေပးလာပါတယ္။ အဲဒီခ်ိန္မွ  လူနာရွင္က (၁၀)ႏွစ္ သမီးေလးဆိုတာ သိလိုက္ရတာပါ။ ကြ်န္ေတာ္ ဘဏ္ထဲ ေငြမရွိေတာ့တာ ကြ်န္ေတာ္ မေတြးမိေတာ့ဘဲ ကုသိုလ္ ျပဳလိုက္ရတဲ့ အတြက္ ကြ်န္ေတာ္ ပီတိျဖစ္ခဲ့ရပါတယ္။

ဒီလိုနဲ႔ မနက္အိပ္ယာႏိုုးေတာ့ ကြ်န္ေတာ့သူငယ္ခ်င္းကို ဖုန္းဆက္ျပီး ဦးဇင္းဦးေကာဝိဒထံသို႔ ေငြလႊဲဘို႔ရန္ အကူညီေတာင္းလိုက္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္းကလည္း ဂ်ဴတီခ်ိန္မို႔ ဒီေန႔မလႊဲေပးႏိုင္ဘူး ဆိုတာသိခဲ့ ရပါတယ္။ဒီလိုနဲ႔ အျခားသူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ကို ဖုန္းထပ္ေခၚေတာ့ အဆင္ေျပစြာဘဲ သူကေငြပို႔တဲ့ ဆိုင္မွာေရာက္ ေနေၾကာင္း ေျပာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္သူကို ခေလးေဆးဘိုး အတြက္ ဦးဇင္းဦးေကာဝိဒထံသို႕ ေငြ (၅)ေသာင္းကို အကူညီေတာင္း လႊဲခိုင္းပါတယ္။ (၁၇) ရက္ေန႔တြင္ ဦးဇင္းဦးေကာဝိဒ ထံသို႔ ခေလးေဆးဘို႔ (၅)ေသာင္းကို လႊဲေပးလိုက္ပါျပီ။ ခုလိုအခက္ခဲမ်ိဳး ၾကံဳလာ ရေတာ့မွဘဲ ကြ်န္ေတာ္တစ္ခ်ိန္က ေငြ ေတြကို အက်ိဳးမရွိတဲ့ ေနရာမွာေတြ သံုးမိတာ ျပန္သတိရမိရင္း ေနာင္တရခဲ့ပါတယ္။ သို႔ေသာ္ အားလံုးက ေက်ာ္လြန္ျပီးဆံုး သြားခဲ့ျပီေလ။ထို႔ေနာက္ ကြ်န္ေတာ္ အစစအရာရာအတြက္ အေကာင္းဆံုုးျဖစ္ေအာင္ ၾကိဳးစားသြားမယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်မိရင္း တစ္ညလံုး အေတြးမ်ားနဲ႔ ေကာင္းေကာင္း အိပ္မေပ်ာ္ခဲ့ပါဘူး။ ခုလိုေဆးရံုမွာ ေငြအနည္းငယ္နဲ႔ မိသားစုေတြ ၾကံဳေတြ႕ေနတဲ့ အခက္အခဲႏွင့္ စိတ္ဆင္းရဲမွဳေတြၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ့္ အသိညာဏ္ကို ပိုမိုအလင္းျပေပးခဲ့တဲ့ မိသားစုနဲ႔ေငြမေပးရင္ ေက်ာက္ပတ္တီး မစည္းေပးဘူးလို႔ေျပာတဲ့ ဆရာဝန္ကိုလည္း ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ဒီပို႔စ္ေလးကေန ေျပာလိုက္ပါတယ္။ လူသားအားလံုး စိတ္၏ခ်မ္းသာျခင္း ကိုယ္၏က်န္းမာျခင္းနဲ႔   ျပည္စံု ၾကပါေစလို႔  ကြ်န္ေတာ္ အိမ္လြမ္းသူမွ ဆုေတာင္းေမတၱာပို႔ရင္း.....

***ေျခက်ိဳးသြားေသာ (၁၀)ႏွစ္သမီးေလးပံုကို အေပၚတြင္ ကြ်န္ေတာ္တင္ထားေပးပါတယ္***

ေမတၱာျဖင့္
အလြမ္းျမိဳ႕ေလးမွ (အိမ္လြမ္းသူ)

No comments: